4 Aralık 2016 Pazar

şu sıralar...

şu sıralar yine kendimi sorgulama dönemimdeyim. hoşuma gitmeyen yanlarım var ve bunları törpüleme kararı alıyorum sonra bakıyorum hiç ilerleyememişim hala aynı yerdeyim. hala aynı yanlarımın eleştirisini yapmak fazlasıyla can sıkıcı. demek ki aldığım kararları uygulayamama gibi bi huyum da var ne kadar hoş! 
resmen kendime düşmanlık besliyorum. çok fazla yükleniyorum farkındayım ama elimden de bir şey gelmiyor. şükür etmem gereken çok şey var ediyorum da ama bi noktada dönüp baktığımda fazla şikayet ettiğim durumlar var şükrümün önüne geçen. bu da ister istemez huzursuz ediyor beni. 
bi süre daha melankolideyim ben şimdilik hoşça kalın.
Görüşmek dileğiyle!

2 yorum:

  1. Bazen olur böyle şeyler..olsun sonra yine gelirsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. De mi bazen her şey üstüne üstüne gelir insanın, boğulacakmış gibi olur... gelirim elbette her şey gibi bu zamanlarda geçecek:)

      Sil

sen ne dersin;)